wtorek, 17 kwietnia 2012

Początek.

Witajcie!
 Nazywam się Jakub, zakładam już tego bloga sześć miesięcy... ale to szczegół. Jak na razie, taka notka wstępna, czy ktoś będzie czytał tego bloga?
 Aha. nie będę robić takiego posta jak " bohaterowie " po prostu w imieniu będę dodawać link, w którym będzie zdjęcie oraz opis bohatera < nie za każdym razem >. Jak wcześniej napisałem notka wstępna. Będzie ktoś czytał?
Bym zapomniał, oczywiście Justin Bieber będzie głównym bohaterem.
~~~
Chcesz być informowany o notkach?
tt: @ElectricBassx3






9 komentarzy:

  1. Tak, będę czytać i tak, chcę być informowana o notkach.
    Oliwia (:

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEŚĆ KUBA, DAJESZ ROZDZIAŁY XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czytać (: @_DomiQ_

    OdpowiedzUsuń
  4. będę czytać : > możesz mnie informować na TT o rozdziałach *_*
    @iBiebsLovatic

    OdpowiedzUsuń
  5. jaa będę czytać ; p
    Sandra (:

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka;D to zależy jaka będzie akcja,dodasz prolog czy od razu 1 rozdział? JB, osobiście za nim nie przepadam i dziwne że chłopak będzie o nim pisał, ale ok ;D jestem za. możliwe,że będę czytała ;D @kika1613

    OdpowiedzUsuń
  7. To jak Justin ma być głównym bohaterem, to nie rób nam tu wstępów i zaczynaj pisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będè :)) @JoPoland14
    +zapraszam do mnie na blooga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tutaj,więc będę czytać ;)
    zapraszam do mnie + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń