środa, 18 kwietnia 2012

Prolog.

 Padał deszcz, droga była śliska, nagle poczułem jakbym wjechał w dziurę. Zjechałem na pobocze, wyszedłem z auta zobaczyłem przebite koło.
- Whore. - wykrzyczałem na głos. Złapałem się za tył głowy. Deszcz spływał mi po twarzy, a ja klęczałem  na drodze nie wiedząc co robić. Nagle zadzwonił mi telefon
- Hallo? Mamo? - odebrałem.
- No, gumę złapałem, nie wiem kiedy będę. - podrapałem się po głowie.
 Czekałem ponad godzinę czekając na pomoc drogową, nagle jakieś światło mnie oświetliło.
- W końcu! - wstałem z asfaltu. Z auta wysiadł mężczyzna 180 cm wzrostu, krótkie blond włosy, na szelkach miał tabliczkę z napisem " Roger. "
- Cześć Roger. - wyciągnąłem rękę ku niemu. On nic nie mówiąc, przypiął linkę do tyłu mojego auta i wciągnął go na swoją " ciężarówkę " jak pomyślałem. Koło mnie przejechało auto, po czym z piskiem opon skręciło na to samo pobocze.
- O fuck. - zorientowałem się że auto należało do mojego ojczyma. Wsiadłem do tego auta, zapiąłem pasy, chciałem już być w domu. Droga szybko zleciała. Wszedłem do domu.
- Cześć mamo! - przytuliłem się do niej.
- Justin, na początku usiądź. - po minie mamy zorientowałem się że coś się stało.
-  Co się stało? - chciałem szybko się dowiedzieć.



~~
Nie miałem weny w ogóle, obiecuję że w pierwszym rozdziale będzie więcej akcji, emocji, adrenaliny i wgl. pisałem to na szybko, myślę że się spodoba... 
twitter: ElectricBassx3

6 komentarzy:

  1. Dobrze zacząłeś, tylko szkoda, ze tak krotko. Jak dla mnie zapowiada się ciekawie, więc czekam na dalszy ciąg (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zacząłeś! :D Czekam na więcej :) @_DomiQ_

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no ładnie się zaczęło, wciąga to najważniejsze. Jestem ciekawa co wydarzy się dalej. Czekam na I rozdział. ♥ pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że masz na to pomysł :) Powiadamiaj: @RealAgataP ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Oliwia na swoim blogu, dała link do twojego (chyba się znacie, ale mniejsza o to). Przeczytałam prolog i zaciekawił mnie. Chciałabym wiedzieć co będzie dalej :)
    Życzę weny i mam nadzieję, że wkrótce pojawi się nowy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, zaciekawiłeś mnie :)) Czekam na dalsze rozdziały. Miłego pisania xx

    OdpowiedzUsuń